Versuri deşucheate


Parfum de flori de măr turcoaz,
Venind uşor dinspre pervaz
Şi gândul zboară pare-mi-se,
Către o clipă uitată între vise,
E clipa somnului de noapte...

Tot dormitând alene pe sofa,
Aud suspect în minte vocea ta
Şi mă ridic încet pe coate,
Tot căutându-te singurătate,
Pierdută eşti prin mii de şoapte...

Zglobiu aleargă limbile la ceas,
Uitând de timpul ce-a rămas
Şi lunecă bizar umbre pe perete,
Aici, acolo, parcă sunt bete,
Şi îmi miroase-a mere coapte...

Departe zboară zâmbetele mele,
Ochii privesc dansuri de iele,
Totul se-nvârte atunci când ating,
Culorile fade se aprind şi se sting
Şi deja e târziu, mă uit şi e şapte...

Răceala pătrunde din ere glaciare,
Tuşul negru zâmbeşte pe ziare,
Florile se-nchid într-ale petalelor rochii
Şi eu mă-ntind închizând ochii,
Sorbindu-mi linguriţa fierbinte cu lapte...

Un comentariu: