Gânduri de mai


Şşşt...nu scutura floarea castanilor peste umbra mea
Şi lasă liniştea să mă atingă de vrea...
Minune de mai cu raze de soare,
Alungă cu şoapte tăcerea ce doare!

Şşşt...zâmbeşte cu grijă la vise,
Încet, cu buzele întredeschise,
Învaţă-mă să zâmbesc şi pe mine
Cu gândul la sărutul ce vine...

Şşşt...lasă să zboare cărăbuşul de mai,
Lasă-l să zboare iar tu să mai stai.
Ascultă-mi cuvintele prelinse la ureche,
Ascunde-mi degetele în părul tău, pereche...

Şşşt...sărută-mi grăbit buza de jos
Şi lasă-mi pe ea gustul tău delicios.
Soarbe-i uşor carnea cea moale,
În timp ce picură pe noi cu petale...

Şşşt...închide ochii şi apasă cu mâna în palma mea
Fii dulce, fii egoistă, fii rea...
Şopteşte-mi, tot apăsând, că vrei să mai stai,
Să-mi asculţi ciudatele gânduri de mai...

Un comentariu:

  1. M-ai uimit....nici cele mai indepartate ganduri ale mele despre tine nu mi-au dat vreun semn ca esti poet :-*

    RăspundețiȘtergere