Am nevoie de tine


De-ar fi să mă trezesc de dimineaţă,
Cu-o lume căreia eu nu-i aparţin
Ştiind că ar trebui ei să-i fac faţă,
Chiar de mă simt în ea ca un străin,

Aş vrea să ştiu atunci că undeva,
Mă pot întoarce când nu-mi este bine,
Că voi găsi mereu zâmbind pe cineva,
Aş vrea ca tu să fii iubito lângă mine...

Aş trece peste tot ce m-a rănit,
Chiar dacă vise mici eu nu le-aş realiza
Şi chiar de răutatea lumii m-a lovit...
Dar fără tine, o zi n-aş rezista...

De-atâtea ori când eu voi fi cam întristat,
Aş vrea să fii acolo draga mea iubită,
Când tot oraşul pare-un loc însingurat
Să ştiu că lângă tine ziua merită trăită...

Când mă săruţi tristeţea dispare ca un fum...
Să mă învălui uşor cu dragostea ta
Şi-atunci nu voi pierde nicicând pe-al vieţii drum
Când tu-mi ve fi alături iubita mea...

Când toţi îşi uită promisiunile
Şi nimeni nu va sta lângă mine,
Voi ştii să savurez minunile,
Zilelor petrecute alături de tine...

2 comentarii:

  1. Este bine ca in viata sa ne amintim clipele placute, sa uitam ceea ce ne-a produs durere. Este bine ca in viata sa daruim iubire nu doar sa o asteptam. Iti doresc zile senine si pline de iubire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eternul indragostit.....
    Superbe poezii :)

    RăspundețiȘtergere